Regulamin
Procedura składania zamówienia:
Składanie zamówienia rozpocząć należy od wyboru odpowiedniej kategorii,
Kolejnym krokiem powinno być określenie, czy peruki wykonane z włosia naturalnego zaprezentowane w katalogu dostępne są w odpowiadającym Państwu kolorze,
Po wyborze spełniającego Państwa oczekiwania produktu należy dodać go do wirtualnego koszyka,
Jeżeli wszystkie dane zaprezentowane w podsumowaniu transakcji są zgodne ze stanem faktycznym, mogą Państwo przejść do kasy i sfinalizować transakcję,
Podczas rzeczonego procesu zostaną Państwo poproszeni o wprowadzenie danych osobowych,
Jeżeli dokonują Państwo zakupów po raz pierwszy, zostaną Państwo dodatkowo poproszeni o podanie hasła zabezpieczającego,
Ostatnim etapem procesu zakupowego będzie wybór formy płatności, sposobu dostawy oraz czasu doręczenia,
Po otrzymaniu komunikatu o przyjęciu zamówienia do realizacji, będą Państwo mogli w dowolnym momencie sprawdzić status przesyłki oraz zaznajomić się ze spodziewanym czasem jej doręczenia.
I. WARUNKI UŻYTKOWANIA SERWISU
Sklep internetowy dostępny pod adresem URL www.perukinaturalne.pl, administrowany jest przez firmę ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska, NIP 113-217-24-25, Regon 016088382, którego zarejestrowana siedziba mieści się w Warszawie na ulicy Zamoyskiego 43. Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod nrem telefonu: 22 871 94 10 lub 22 648 14 00.
W przypadku, gdy Klient zamierza dokonać zakupu produktu korzystając ze sklepu internetowego, musi on zarejestrować konto użytkownika. Klient jest także zobowiązany do zaznajomienia się z treścią niniejszego Regulaminu oraz do akceptacji jego postanowień.
Klient rejestruje się na portalu wprowadzając odpowiednie dane w formularzu rejestracyjnym stanowiącym oddzielną podsekcję witryny.
Aby możliwa była finalizacja rejestracji, Klient zaakceptować musi postanowienia niniejszego Regulaminu, jak również podać dokładne i prawidłowe dane osobowe.
Firma ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska ma prawo ograniczenia lub całkowitego uniemożliwienia Klientowi korzystania z usług sklepu internetowego oraz przeglądania jego zawartości. Sytuacja taka może mieć miejsce w sytuacji, gdy:
Użytkownik nie zastosował się do wymogu podania prawidłowych, dokładnych i pełnych danych osobowych podczas rejestracji w serwisie lub też podał informacje naruszające prawa osób trzecich,
Użytkownik świadomie naruszył dobra osób trzecich, a przede wszystkim – dobra oraz prawa pozostałych Klientów korzystających z usług sklepu internetowego,
Użytkownik postępuje niezgodnie z wytycznymi opublikowanymi przez firmę ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska, z przepisami obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawa lub też z tak zwaną „netykietą”, a więc ogólnymi zasadami dotyczącymi użytkowania sieci Internet.
Aby możliwe było zapewnienie użytkownikom korzystającym ze sklepu internetowego oraz przeglądającym jego zasoby pełnego bezpieczeństwa, administracja serwisu wprowadziła odpowiednie środki techniczne oraz organizacyjne, które to mają na celu minimalizację ryzyka wykradzenia czy też bezprawnej modyfikacji podanych przez Klienta danych osobowych.
Akceptując regulamin, Klient zaświadcza, że nie będzie:
publikował oraz w jakikolwiek inny sposób rozpowszechniał materiałów niedozwolonych z punktu widzenia prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a więc materiałów zachęcających do przemocy, naruszających dobre imię osób trzecich lub zniesławiających administrację portalu,
użytkował serwisu w sposób, który może negatywnie wpłynąć na jego wydajność, szczególnie z uwagi na wykorzystanie zewnętrznego oprogramowania lub osprzętu komputerowego,
rozsyłał innym użytkownikom wiadomości o treści reklamowej czy marketingowej (spam) bez ich uprzedniej zgody,
utrudniał korzystania z witryny innym użytkownikom oraz administracji,
wykorzystywał materiałów dostępnych w ramach witryny do celów wykraczających poza użytek własny,
naruszał przepisów obowiązującego prawa krajowego, niniejszego Regulaminu oraz reguł regulujących użytkowanie zasobów globalnej sieci Internet.
Z administracją kontaktować się można w dni robocze w godzinach od 8:30 do 16:00.
Klient nie ma prawa odsprzedaży nabytych w sklepie internetowym produktów w swoim własnym sklepie czy też w ramach pochodnej prowadzonej działalności gospodarczej.
Odnośnik do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu znajduje się na stronie głównej portalu www.perukinaturalne.pl. Jego forma umożliwia użytkownikowi nie tylko pobranie go, ale także jego zachowanie w formie fizycznej poprzez wydruk dokumentu.
Wszelkie informacje wymieniane pomiędzy stronami w ramach składanego zamówienia utrwalane i rozpowszechniane są przy pomocy poczty elektronicznej. Logując się na swoje konto, Klient może dodatkowo zapoznać się z historią wcześniejszych zamówień.
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Celem zawarcia z administracją serwisu umowy sprzedaży produktu, użytkownik odwiedzić powinien witrynę dostępną pod adresem www.perukinaturalne.pl, a następnie postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi przez system.
Klient może dodać wybrane przez siebie produkty do wirtualnego koszyka.
Do momentu zatwierdzenia zamówienia poprzez naciśnięcie odpowiedniego przycisku Klient ma możliwość zmiany ilości oraz rodzaju zamówionych towarów, jak również modyfikacji podanych danych osobowych.
Po wprowadzeniu wszystkich danych oraz sprawdzeniu i potwierdzeniu ich zgodności ze stanem rzeczywistym, użytkownikowi wyświetlone zostanie przez system podsumowanie złożonego zamówienia, w ramach którego będzie on miał możliwość zaznajomienia się z dokładnym opisem zamówionych produktów, ich ilością, ceną oraz kosztami dostawy.
Aby zamówienie mogło zostać zrealizowane, konieczna jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu jak również manualne kliknięcie przycisku oznaczającego potwierdzenie złożonego zamówienia.
Opisy towarów dostępnych w sklepie rozumieć należy jako ofertę handlową zgodnie z wytycznymi art. 66 Kodeksu Cywilnego. Zamówienie złożone przez Klienta będzie natomiast traktowane przez administrację jako oświadczenie woli kupującego.
Umowa pomiędzy Klientem a administracją uważana jest za ważną w momencie jej przetworzenia przez system informatyczny sklepu. Warunkiem jego akceptacji jest pełna zgodność z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Po akceptacji zamówienia, użytkownik otrzyma oddzielną wiadomość elektroniczną, w której znajdować się będą wszystkie jego szczegóły.
Wszystkie umowy sprzedaży zawierane są pomiędzy Klientem a administracją w języku polskim i są zgodne z treścią niniejszego Regulaminu oraz przepisami obowiązującego prawa.
III. DOSTAWA
Zamówione towary dostarczone mogą zostać wyłącznie do krajów należących do Unii Europejskiej. Produkty wysłane zostaną na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Jeżeli Klient chciałby zamówić wyroby do kraju nienależącego do Unii Europejskiej, konieczny jest uprzedni kontakt z administracją.
Zamówienia składane przez Klientów mieszkających na terenie Rzeczypospolitej Polskiej realizują następujące podmioty:
Koszty wysyłki zamówionych towarów o wartości powyżej 100zł wynoszą 0 złotych.
W przeciwnym przypadku koszty dostawy wynoszą:
Terminy dostaw przedstawiają się następująco:
Zamówienia krajowe:
Firma kurierska - dostawa w przeciągu 1 do 2 dni od dnia nadania paczki.
Poczta Polska - dostawa w przeciągu 3 do 4 dni od dnia nadania paczki.
Paczkomaty InPost - dostawa w przeciągu 1 do 3 dni od dnia nadania paczki.
Pocztex Kurier - dostawa w przeciągu 1 do 2 dni od dnia nadania paczki.
Poczta Odbiór w Punkcie - dostawa w przeciągu 1 do 2 dni od dnia nadania paczki.
Zamówienia zagraniczne:
Kurierska przesyłka lotnicza do krajów Unii Europejskiej - dostawa w przeciągu 3 do 4 dni od momentu złożenia zamówienia (wyłącznie w dni robocze)
Przesyłka ekonomiczna do krajów znajdujących się poza Unią Europejską – czas dostawy w takim przypadku wynosi około 14 dni od momentu złożenia zamówienia.
IV. CENNIK ORAZ DOSTĘPNE METODY PŁATNOŚCI
Ceny wszystkich dostępnych w sklepie internetowym produktów podano w walucie Polski Złoty. Wszystkie podane ceny obejmują obowiązujący obecnie podatek VAT.
Po otrzymaniu wiadomości elektronicznej potwierdzającej dokonanie zakupu, Klient powinien niezwłocznie uregulować należność.
Przedstawiciele sklepu rozpoczną realizację zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie na koncie bankowym.
Opłaty za zamówione produkty uiszczać można przy pomocy pośrednika płatności cyfrowych - serwisu Przelewy24.pl lub też dokonywać ich bezpośrednio na podane konto bankowe: PL 84 2490 0005 0000 4530 3875 8606 ALIOR BANK
Należność za nabyte towary można także uregulować w walutach innych niż Polski Złoty (dostępne waluty zagraniczne to: Dolar amerykański oraz Euro). Przed dokonaniem zapłaty należy się jednakże skontaktować z administracją celem potwierdzenia płatności w takiej formie oraz uzyskania informacji o ewentualnych kosztach przewalutowania, które to spoczywają po stronie Klienta.
V. MOŻLIWOŚĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Przepisy obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawa umożliwiają Klientowi rezygnację ze złożonego zamówienia w okresie do 14 dni od chwili otrzymania potwierdzenia od administracji. W rzeczonej sytuacji Klient nie jest zobowiązany do uzasadnienia swojej decyzji w jakikolwiek sposób, natomiast prawo gwarantuje mu zwrot całości zapłaconej sumy.
Wszystkie produkty nabywane w sklepie internetowym zabezpieczone są specjalną plombą.
Gwarancja na zakupione produkty obowiązuje od momentu odebrania ich od przewoźnika współpracującego ze sklepem internetowym przez Klienta lub wskazaną stronę trzecią.
Celem odstąpienia od zawartej ze Sklepem umowy, Klient zobowiązany jest do poinformowania administracji o chęci skorzystania z przysługującego mu prawa przesyłając pisemnie odpowiednie powiadomienie w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Po otrzymaniu powiadomienia w Sklep prześle użytkownikowi elektronicznie potwierdzenie jego otrzymania, nie później niż następnego dnia roboczego.
Produkty produkowane seryjnie, kosmetyki oraz akcesoria zwrócić można nawet w sytuacji, gdy opakowanie, w którym zostały one dostarczone Klientowi zostało rozpakowane celem sprawdzenia zawartości. W przypadku peruk opatrzonych plombami, zerwanie rzeczonej plomby uznaje się za użytkowanie produktu, co jednocześnie anuluje prawo użytkownika do ubiegania się o odstąpienie od umowy.
Aby zwrot towaru został rozpatrzony, Sklep musi otrzymać towar oraz dane kontaktowe strony kupującej nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu powiadomienia administracji o chęci odstąpienia od umowy.
Sklep umożliwia Klientom bezpłatny zwrot peruki za pomocą paczkomatów. Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu peruki Sklep przesyła Klientowi link, z pomocą którego zostanie wysłany kod do bezpłatnego nadania przesyłki w paczkomacie.
VI. GWARANCJA
Wszystkie oferowane w sklepie produkty opatrzone są 3-miesięczną gwarancją. Zwracane towary przesłane zostać powinny do siedziby firmy przed upływem rzeczonego terminu.
Gwarancją nie są objęte szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktów, ich ekspozycji na ekstremalnie wysokie temperatury, nieprawidłowej pielęgnacji, czy niezastosowania się do wytycznych producenta.
Aby gwarancja została uznana, Klient zobowiązany jest przesłać administracji towar uzupełniony o opis zidentyfikowanych wad oraz dane kontaktowe Klienta przed upływem okresu gwarancyjnego.
VII. REKLAMACJE TOWARÓW
ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska jest producentem towarów dostępnych w sklepie internetowym. Firma ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska ponosi pełną odpowiedzialność gwarancyjną za sprzedane produkty.
ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska uznaje odpowiedzialność wynikającą z artykułu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego za usługi świadczone na rzecz Klienta, w tym – za udzielenie omówionej powyżej gwarancji.
Wszelkie reklamacje uzasadnione przepisami obowiązującego prawa lub niniejszym Regulaminem przesyłać należy na poniższy adres: ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska, ul. Szaserów 38, 04-306 Warszawa. Akceptowane będą wyłącznie reklamacje w formie pisemnej. Firma ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska zobowiązuje się do rozpatrzenia przesłanych reklamacji nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu ich otrzymania.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany w określonym w Regulaminie terminie, natomiast naprawa lub wymiana produktu przeprowadzona zostanie w czasie niezbędnym do jej wykonania.
VIII. REKLAMACJE ODNOŚNIE ŚWIADCZENIA USŁUG CYFROWYCH
Firma ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska dokłada wszelkich starań, aby zapewnić użytkownikom nieprzerwane oraz poprawne korzystanie ze sklepu internetowego, jak również - rozwiązywać wszelkie zgłoszone przez Klientów problemy techniczne w najszybszym możliwym terminie.
Klient ma obowiązek natychmiastowego powiadomienia przedstawicieli firmy ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska o jakichkolwiek problemach z prawidłowym funkcjonowaniem witryny.
Zgłoszenia takie wysyłać można w formie listownej na adres: ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska ul. Zamoyskiego 43 ,03-801 Warszawa, jak również drogą elektroniczną na adres: bok@rokoko.com.pl
Zgłoszenie zawierać powinno imię, nazwisko, adres korespondencyjny oraz typ i moment wystąpienia problemów z optymalnym działaniem witryny.
Firma ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska dołoży wszelkich starań, aby zgłoszenia o nieprawidłowym działaniu witryny rozpatrzeć w przeciągu 14 dni od momentu ich otrzymania. Jeżeli nie będzie to możliwe, administracja poinformuje użytkownika o rozpatrzeniu zgłoszenia w najbliższym możliwym terminie.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszelkie spory pomiędzy przedstawicielami firmy ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska, a Klientem będącym konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego rozstrzygane będą przez właściwe sądy w oparciu o Kodeks Postępowania Cywilnego.
Wszelkie spory pomiędzy przedstawicielami firmy ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska, a Klientem, będącym konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sądy właściwe ze względu na siedzibę firmy.
W kwestiach nieuregulowanych rozporządzeniami niniejszego regulaminu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, jak również odnoszące się do takich kwestii przepisy obowiązującego prawa krajowego.
X. POLITYKA PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka Prywatności reguluje kwestie ściśle związane z przetwarzaniem oraz użytkowaniem danych osobowych Klienta będącego użytkownikiem sklepu internetowego www.perukinaturalne.pl, (zwanego dalej Witryną), którego administratorem jest firma ROKOKO S.C , T. Kijanowski, D. Kijanowska z zarejestrowaną siedzibą przedsiębiorstwa mieszczącą się pod następującym adresem: ul. Zamoyskiego 43, 03-801 Warszawa.
Administracja witryny podejmuje wszelkie starania mające na celu zapewnienie odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych przesyłanych przez lub też gromadzonych od użytkowników sklepu internetowego podczas przeglądania jego zasobów, komunikacji z administracją, czy też dokonywania zakupów.
Administracja informuje, że podjęte środki ostrożności mogą okazać się niewystarczające, natomiast Klient zachować musi szczególną ostrożność, by uniemożliwić niepożądanym stronom trzecim wejście w posiadanie poufnych danych osobowych. Zaleca się przede wszystkim nieujawnianie w jakiejkolwiek formie loginu oraz hasła dostępowego Klienta. Po zakończeniu wizyty w sklepie internetowym, użytkownik powinien się z niego wylogować, co uniemożliwi podmiotom nieautoryzowanym uzyskanie dostępu do jego konta.